onsdag 23 juni 2010

Hallojsan!

Vilken härlig dag det är idag.
Sitter och dricker en kopp kaffe och inväntar Nynäshamns besök.

Då tänkte jag att jag skulle kunna skriva en liten trudelutt, det var ju ett tag sen.

I lördags var vi på 40+40 kalas igen och det var jätte trevligt.
Vi var till en arbetskamrat till mig i Fläckebo, jag tog dessvärre inte några bilder. Men hon och hennes man har fyll t 40 år. Det var underhållning hela kvällen lång även dans som man var alldeles mör i hela kroppen.

^^^^^^^^^^^^^^


Och vi håller på med boden för fulla muggar, snart färdigt, det ska bli så himla kul.
En egen arbetsplats att göra sina alster på och en liten butik.
Jag är så himla glad för att få ha och göra detta. Det är mitt INTRESSE.

^^^^^^^^^^^^^^

Hoppas ni får och har en trevlig dag!

Kramar :)

Inga kommentarer: