onsdag 23 juni 2010

Hej!

Idag känns det som om det har varit en full späckad dag.

I morse kom mina gamla fosterföräldrar från Nynäshamn. Dom är på väg upp till
Sälen.
Jag har faktiskt saknat dom en hel del, även fast vi bor en ca 20 mil från varandra så
träffas vi för sällan. Vi har ju kunnat träffas lite oftare, men man har ju en massa plikter hemma så det blir inte av.
Men vi ska åka dit här nu under sommaren har vi sagt.

Sen har jag varit hos sjukgymnasten (jag ger inte upp) idag.
Han har dragit i nacken och masserat den en hel del och sen skulle jag träna själv.
Men det är den förbaskade vänster axel som inte vill, jag kan inte lyfta uppåt.
Men jag tränar på dom andra redskapen i stället, ben, midja och rygg, jag hoppas att jag ska bli bättre så jag kommer igång och jobbar, det är min vilja.
Åter igen, jag är en seg en, ger inte upp, om jag så måste byta arbetsuppgifter.

Sen här på eftermiddan så kom Jimmys pappas en ungdoms kamrat med sin nya dam och hälsa på. Dom kom långvägars, från Töre, fast dom är i Hälsingland i hennes en stuga (semester).
Det var jätte kul att träffa dom, jätte mysig dam han har skaffat.

Och nu är det kväller och jag är en aningens trött, känner att det har varit mycket idag.

Hoppas ni har haft en riktig bra dag och att solen lyser på er med.

Ha en bra kväll!

Kramar =)

Inga kommentarer: