torsdag 24 juni 2010

Hallojsan!

I dag har jag scrappat lite, har en beställning på två stycken kort.
Det är grattis till körkorts kort som är beställda, jätte kul.
Ni får se dom sen.

Idag har vi vart och handla inför midsommar afton och inför semester och det vart en hel del.

Sen har vi hållt på med present boden, men vi hinner inte till den 5/7, jag har inte fått grejerna som ska komma, så jag får skjuta upp det en vecka.
Elektrikern kommer inte förns då, och sen väntar jag på att snickarn ska fixa bänken :)

Så tyvärr, jag måste skjuta fram öppnandet av butiken.

Sen har vi haft lite besök här på kvällskvisten, planerat semester.
Det blir som sagt Öland och det ska bli så härligt.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ses i morgon.
Natti, natti

Kramar :)

1 kommentar:

Uttan sa...

Oj här händer det saker.Så kul att Du ska få en egen handelsbod på gården.Spännande.

Önskar Er en trevlig Midsommar och En trevlig och Skön Semester.

Kram!