söndag 13 juni 2010

Hallojsan!

I morse var det så fint väder, jag hann hänga ut en laddning
tvätt som även hann torka innan alla skurar.

Och idag skulle vi grilla, ja grilla, men det fick jag gör när det regnade som mäst,
hmm, då kom sonen med ett parasoll så jag vart inte så blöt.

Men vi vart fullt hus i alla fall, alla barn, svärson och stora barnens pappa var med,
så vi vart åtta stycken vid mat bordet :)
Riktigt trevligt.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, förutom att städa lite i husvagnen.
Jag gjorde så gott jag kunde, den ska besiktigas i morgon och sen ska den väl vara
färdig tills vi ska åka till Öland.

Och dit längtar jag.
Min syster Carina i Skåne och hennes man ska dit.
Han har sina släktingar där.
Jag tror nog att det blir jätte trevligt där.
Våra vänner J och E ska också följa med, så det blir nog fullt ös för oss alle hopa :)

I morrn ska jag åka fram till jobbet och jobba en liten stund.
Det blir skönt att gör något annat också :)

Hoppas ni har haft en riktig trevlig helg!

Sköt om er!
Kramar :)

Inga kommentarer: