onsdag 4 november 2009






Hallojsan!

Usch, vad jag har varit dålig på att skriva i min blogg.
Har haft lite mycket att göra, sen har jag inte mått så bra. Så skriveriet har hamnat på sidan om.
I stället har jag hamnat på face Book och spelat spel (tycker sånt är kul), just nu så bowlar jag där :)

FY SKÄMS PÅ MIG I ALLA FALL! Bättre o nya tag nu!

***************

I lördags var jag o en arbetskamrat till mig på scrap maran i Västerås, jätte kul och lagom med folk där.
Men det gick inte o att göra nå kort, det var så många andra som gjorde det, så man tittade på dom och fick inspiration. Men det var jätte kul och jag vill dit nästa år med. Tack L för att du tänkte på mig :)
Och det fanns hur mycket som helst att handla där. Hade man obegränsat med pengar så hade jag nog en hel del med mig hem (det hade jag ändå).

(Här äter vi ståndare)



****************

Annars har jag varit ledig i nåra dagar, försökt o hämta tillbaka mig, men det är lite svårt, men det kommer nog. Det har helt enkelt varit lite för mycket. Så är det :)

***************

Igår var jag och Freja på en promenad längs åker kanten och tittade lite på bänken som står i skogskanten. Det är så fint där tycker jag. När Diesel levde så gick han o jag också där.

( det var mörkt där inne hua )

( här har det förändrats)


***************

Idag när jag cyklade hem så trodde nog jag att jag skulle frysa ihjäl.
Det blåste isbitar och för lite kläder hade jag på mig också, brrr.
Men jag längtar efter snön faktiskt :)
Det blir så ljust ute då och behagligare tycker jag ;)

Hoppas ni har haft det bra
och en fortsatt trevlig kväll

Kramar :)

2 kommentarer:

Uttan sa...

Kul med "maran"...måste visa lite vad Du gjorde.
Du har varit vid våran bänk.
Precis där skulle vi bygga hus om vi vann på Triss lotterna vi brukar köpa.Men hitils har det bara varit 25:- och det blir det inte ens spik för.
Det var längesedan jag var där.Nu är det bara korta promenader.
Jo jag börjar må bättre men huva, jag har varit dålig länge.

Hoppas vi kunde ses nån dag!
Kram!

Leila sa...

Kul att se dig här igen.
Vilka vackra rosor. Visst är det härligt att vara ute och gå. Gillar naturen, för den bjuder på mycket fint. Men även lite ruggig trollskog =)
Ha det gott
Kram