tisdag 2 februari 2010



Hej!

Nu var det några dagar sen.
Har inte mått så där jätte bra, men bättre.

I helgen åkte vi skoter hela dagarna, jätte härligt.

I går måndag jobbade jag och det gick si så där, det känns som jag är inne i en
blås bubbla, allt går segt och jag kan inte tänka.
Kommer inte igång......
Sover som en stock på natten men känner mig inte utvilad, hmmm.....
Det går väl över när våren kommer ;))

Idag på jobbet är vi bjudna på personal lunch, det ska bli jätte gott.



Sen i kväll ska jag scrappa.
Vi träffas varannan vecka i församlingsgården och det är så himla kul, och alla är välkomna.
Man tar med sig vad man vill av det man vill pyssla med, behöver ej vara scrapp boking, det är bara kul att träffas. Vill man sy, virka och brodera så gör man det:)

Som sagt alla är välkomna:)

**********

Hoppas ni har haft det bra i både kyla och snö.
Ha det bra

Kramar

2 kommentarer:

Uttan sa...

Tråkigt att Du inte är pigg men köp Beroca och drick ska Du se orken kommer tebax.
Fint kort Du gjort!
Låter kul med pyssel kvällen.

Ha det gott!
Kram!

Leila sa...

Det här kortet är ju bara så snyggt. Kul att F var med ikväll =) och hoppas hon är ledig nästa gång, så hon kan komma då också.
Ha det gott vännen
Kram