onsdag 17 februari 2010


Hallojsan!

Nu är man på bättringsväg.
Tänkte jobba i tisdags, men i måndags kväll slog febran till igen och
jag kände mig inte alls bra. Men tänkte strunta i det, tänkte jobba ändå.
Det var väl tur att jag inte gjorde det.


************

Annars har jag väl inte gjort så mycket förutom att jag har tagit det lugnt och scrappat lite,
och det är ju så roligt.
Var lite ledsen, för vi har ju pyssel kväll varannan tisdag ojämn vecka och
jag kunde inte gå, hmmmm nu får jag vänta till nästa gång.
Dessa kort gjorde jag igår, men påsk korten gjorde jag härom dagen, men vart inte nöjd.
Övning ger färdighet, så det är bara att öva ;)






************

Annars är det rätt så ensamt här hemma.
Denna vecka har vi bara varit 3 i familjen, E har sovit hos sin pappa (kärleken bor åt det hållet).
Dom stora barnen ser man inte så ofta, N ser man bara på helgerna, han ligger borta i veckorna,
och S hon har ju sitt på sitt håll, men hon kommer och sover hemma i helgen, hon ska jobba kväll. Fast då ska jag jobba, så jag träffar väl inte henne så mycket :)

************

Hoppas ni har haft det underbart

Kramar ;)

Inga kommentarer: