måndag 22 februari 2010

Hallojsan!

Nu var det ett tag sen jag skrev, det har varit lite mycket just nu så jag har inte hunnit, men jag
är in till er och tittar och skriver en kommentar.

Förra veckan var jag ju sjuk och helgen har jag jobbat.
Och idag har jag varit till både tandläkaren och läkaren, så nu har man blivit pinad.
Men jag behövde inte ta cortison sprutan idag, det verkar inte hjälpa, men fick lite medikament som jag skulle äta 1 månad, sen får vi se vad han gör...:)

Och tandläkaren gjorde ju sitt och jag ska dit nästa vecka också.
Både onsdag och torsdag, jag bävar för det(fortfarande tandläkar rädd).

I morrn är det arbete och massage ska vi få på jobbet, det ska bli intressant.

Hoppas ni har haft det bra dom här dagarna och att det är bra.

Kramar ;)

1 kommentar:

Leila sa...

Hoppas det nya medicamentet funkar, så det kan kännas bättre. Stackare, så många besök hos tandläkaren. Inte kul alls. =(
Massagen var super. Den vill man göra om flera gånger. Vi ses