söndag 7 februari 2010

Hallojsan!

Nu var det ett tag sen igen, har jobbat.

Helgen har varit jätte underbar.

I fredags så vart jag och min kära sambo helt barnlediga (underbart), man behöver det ibland för att ladda upp lite batterier.
Och då åkte vi till Avesta och käkade kina mat, mmm.....jätte gott :)

Sen tog vi en tur förbi Sonnbo (tror att det heter så), där vi har bekanta som vi inte har träffat på 4 år, räknade vi ut.
K och B vart glatt överraskade, och där slog vi ihjäl ett antal timmar, så vi var inte hemma förns mitt i natten, men trevligt var det.

Sen vart det lördag och då var vi bort bjudna på middag i grann byn(det är vi inte bort skämda med), så när lilla Desirè kom hem så åkte vi dit, min son körde oss, jätte trevlig kväll, mycket skratt och trevligt sällskap. Vi käkade taco och drack lite vin och öl, jätte trevligt.
Tack J och E för en trevlig kväll.

Sen vart det söndag, idag alltså, så har jag haft Alovera party( inriktning hud).
Jätte trevligt var det, även här, mycket skratt och trevligt folk som kom.
Tackar hör ni för att ni ville komma, nästa gång är det smink party :)

Jaha, nu är det bara jag framför datorn, sambon är ute i garaget och mekar skoter och båda tjejerna har gått o lagt sig, det har varit en slitsam helg för dom, sena kvällar.......hmmm


I morrn ska jag till tandläkaren igen, hoppas det går bra :)

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft.

Kramar ;)

1 kommentar:

Leila sa...

Tack för att jag blev bjuden på ditt Aloe Vera party. Kommer gärna på nästa också =)
Kul att höra att du haft en bra helg. Kina mat var ett tag sedan jag åt, så det skulle inte vara fel. Hoppas att tandläkarbesöket går bra.
Vi ses
Kram