söndag 14 februari 2010

Hej!











Nu börjar dagen ta sitt slut och kvällen kommer.

Idag hade lilla D kompisar hemma, tvillingarna C och C.
Dom lekte både ute och inne och fick åka släde efter skotern, det tyckte dom var jätte kul.


Det syns lite dåligt bakom buskarna

Sen åkte lilla D med brorsan ett tag

************

Som sagt det har ju varit eller det är alla hjärtans dag idag.
Så jag bakade en alla hjärtans kaka


Den vart jätte god.

Min älskade sambo fick denna med 4 stycken trisslotter på

Hoppas på att få smaka av den, jätte god choklad är det i den, men han har inte öppnat den än :))

************

Sen har jag gjort lite påsk kort, vart inte nöjd med dom men man får öva mera :)


Sen gjorde jag ett alla hjärtans kort härom dagen som jag gillade

Fast det är inte färdigt, det får ges till någon nästa år ;)

************

Sen har jag en fråga...
Jag har en blomma som jag planterade i en jul grupp -08 och jag vet inte vad denna heter, men den växer som ogräs den har taggar och ser ut så här

Alla säger att det är någon sorts...hmmm.......planta, som missbrukare vill ha, men det tror inte jag, så nu undrar jag om det är någon som vet, så jag får pusta ut =)

Hoppas ni har haft en riktig bra dag och får en bra kväll

Kramar :)

1 kommentar:

Leila sa...

Hejsan vännen
Har ingen aning om vad det kan vara för växt. Är ärligt talat urkass på att veta vad blommor heter.
Vilken fin kaka du har bakat. Den ser så god ut.
Korten vart ju bra. Du kan det där och behöver inte träna ett skvatt. Ha det gott och njut av ledigheten.
Kram
Leila