lördag 13 februari 2010

Hej!

Vilken vecka det har varit, jag tror jag ger upp nu, orkar inte nå längre. Jag trivs
jätte bra med själva arbetet, men.........jag ger nog upp nu.

Funderar på om jag kan söka vidare någonstans, jag är faktiskt
beredd på att börja pendla, det är det värt, jag tänker inte gå och må dåligt längre.
Det finns inte ork till det.

Jag mår heller inte bra kroppsligt sätt, ont, ont hela tiden, ska hela tiden bita ihop
och ha ett leende på läpparna.
Tillslut så brister det, och det har det gjort nu, får se om MAN kan hitta någon LÖSNING på det hela, man vet aldrig, men jag ska ju inte hoppas på för mycket..........
Jag vet någon eller några kommer att reagera på det här, men jag hoppas ni förstår mig.

************

Annars är jag dyng förkyld och hostig och den förbaskade migränen är framme igen.
I går låg jag helt däckad, gick inte att hålla sig uppe men det är bättre idag.
Har suttit och scrappat idag, gjort lite påsk kort.

Annars har jag gjort så lite som möjligt.

I morgon får vi önska våra nära och kära en glad alla hjärtans dag.
Fast min gubbe ska få något i morgon, men det kan jag ju inte skriva, han går ju ut och tittar på min blogg ibland så ni får veta i morgon :))

************

Hoppas ni har en bra kväll och får en bra dag imorgon;)

Kramar

1 kommentar:

Uttan sa...

Nej ge inte upp!!!!!

Ja det är svårt att räcka till.
Visst kan det vara bra att byta arbetsplats men man vet ju aldrig om det blir till det bättre, tänk om man visste..vad mycket lättare allt skulle vara då.
Kanske Du har ledighet att ta ut?
Det är nog det Du behöver nu.
Hoppas allt löser sig.

Spännande att höra vad J får.....

Ha En trevlig Alla Hjärtans Dag!
Kramar!