onsdag 3 februari 2010


Hallojsan!

Vilket blås väder och snö väder det är i dag.
Jag är glad att jag slapp gå till jobbet i morse, jag börjar inte för än 17.30(skönt)

*******

Idag har jag bakat mat bröd, det är så himla gott med hembakat och så här vart det:


Sen har jag scrapat lite, det är så skönt och ro givande att hålla på att pyssla,
och så här vart det

Här är det ett grattis kort med hemgjort kuvert.

Och detta är ett tack kort med hemgjort kuvert.
Detta är små grattis kort som jag gjorde i går kväll på scrap (pyssel) kvällen i församlingsgården.


Så här ser dom ut inuti.

********

Och snart kommer lilla D hem från skolan och henne har jag lovat lite våfflor när hon kommer.

Hoppas ni har en bra dag idag, fast det snöar och blåser,
men vi är på rätt väg, våren kommer åter :)

Kramar;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

gott brödet ser ut :D och korten är jätte fina :D

Leila sa...

Mmm, visst är det gott med hembakt =)
Perfekt dag för pyssel. Och som alltid .... snygga kort du gör =)
Ha det
Kram
Leila