torsdag 25 februari 2010

Vår!


Hallojsan!

Ja..jag har väl inte så mycket att berätta idag.
Jag har ju bara jobbat.....jooo, i morse vart jag bjuden på kalle anka kaka av min arbetskollega
K, jätte god.
Jag skämtade med henne på facebook, för hon hade skrivit att hon bakade, klart att jag är snabb o skriver, när får jag smaka,och det fick jag typ.... :D

Idag fick jag en chock!! Telefonen ringde och i andra ändan var min låtsas bror J från Nynäs.
Han brukar inte ringa men det gjorde han idag, skulle kolla in läget om vi levde och det gjorde vi.
Kul tyckte jag ;D

Annars har det varit kallt och eländigt, längtar till våren, men jag hörde att det skulle komma in mera snö i natt, hmmm, det räcker nu.

Hoppas allt är bra med er där ute!

Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Vad kul att få överraskningar. Att få telefonsamtal som man inte räknar med.
Jag gillar snö, men nu tycker jag att det räcker. Så nu får gärna våren komma.
Kram

Uttan sa...

Kakan låter spännande vad var det i den?

Å mera snö har Vi fått i natt så längta till våren verkar Vi få göra ett tag till.
Mannen har lite problem att ta sig fram på alla småvägar ut till bönderna.

Önskar er en trevlig helg!
Kram!