fredag 18 september 2009

Halloj!

Nu har det blivit kväll igen, snart är det Dobido som vi ska titta på.

Har varit till Hedåker med lilla D till gammel farmor, hon ville vara där medan vi åkte till Avesta o handla och lämna in diskmaskinen på reparation( dom hade tydligen fuskat, listen skulle limmas vilket dom inte hade gjort).

Imorgon bitti ska jag hämta lite smått o gott i lägenheten, sen är det färdigt. S och J tyckte att dom kunde städa det sista som tack, eftersom att dom får nycklarna så tidigt. Och sen vet dom om att jag har så ont i nacken. Sen så ska dom ändå tapetsera om o sånt så det blir ju ändå lortigt.

Sen får vi se vad vi hittar på mera i morgon, om det det skriver jag i morgon.

Ha en skön och lugn fredag kväll

Kramar :)

2 kommentarer:

Stina sa...

Ha en trevlig dag du gumman. Kram Stina

Leila sa...

Så nu är du färdig med lägenheten. Ja, det kan jag tänka mig är skönt.
Ha det gott
Kramis