söndag 20 september 2009

Hallojsan!
I går vart det inte nå skrivande så jag får skriva i dag istället.
I går så hjälpte vi granngubben J:s godeman att rensa bland alla hans grejer, sånt som ska kastas och sånt som ska skänkas, oj,oj,oj vad har vi gett oss in i, det är hur mycket som hellst, mest skit, pusst, flämt, det måste jag säga, men vi har ju lovat så har vi lovat och för den delen så har vi hjälpt han i så många år innan när han bodde hemma så då har vi sakt att vi kan fortsätta att hjälpa han även om han bor på ett ålderdomshem.
det är tråkigt när dom blir gammla, men vi alla ska ju den vägen vandra om man har tur.
***************
Sen vart vi bjudna på pizza och det var ju jätte gott. Det var godemannen som bjöd, tack,tack B för maten den var jätte god :)
***************
Kvällen vart ju kort, vi var ju rätt så trötta o somna tidigt.
Ja, sen vart det en ny dag, söndag, är rätt så mör ännu mera ont i nacken, fast det har jag ju hela tiden, när jag går på långa promenader då värker det som bara den, så det är inte bara när jag håller på och anstränger mig för mycket, men jag ska ju till läkaren på torsdag (skönt).
Nä nu börjar ensam mamma söker, så godnatt med er, vi hörs i morgon
Ha det bra
Kramar ;)

1 kommentar:

Leila sa...

Du vet väl att man ska ta det lugnt =) Fast visst är det skönt att vara ute och gå, framförallt när det var så härligt väder som det var idag.
Vi syns imorgon
Kram