onsdag 2 september 2009

Hallojsan!

Idag har jag arbetat, dotter S har kommit hem för att sova hos oss till fredag, för att hon ska jobba så hon kunde passa lilla D en stund medans jag jobbade idag.

Idag har jag så fruktansvärt ont i hela nacke och skulderblad, kan inte förstå att det inte kan gå över någon gång.
Hmm...,men det ska väl vara så, jag får nog ringa farbror doktorn, och fråga om hjälp, eller jag kanske ska säga 1kg meducin :)

Nu ska jag planera kvällsmaten, vet ej vad det ska bli, men det blir nått med kött i i alla fall :)

Ha en bra dag
Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Ok, nu är jag nyfiken. Vad blev det för mat =)?
Ring farbror doktorn. Aldrig fel att göra.
Kram

kicki sa...

Hej Hej! Vilken fin blogg du har, massa fina bilder, det blir spännande att fortsätta att läsa :)
Ha det gott och hoppas att värken försvinner..
Kram kram