tisdag 15 september 2009

Hallojsan!

Nu är det kväller igen, jag sitter nu framför datorn och skriver en liten truddelutt.
Lilla D ville inte att jag ska gå ner o titta på tv.
Hon är lite skrajsen för den som tröskar utanför hennes fönster, men, men jag kan ju sitta här en stund. Jag har ju facebooken att titta på sen, så nog har jag att göra :)

************

Idag har jag jobbat, fast jag tyckte att jag inte hann uträtta allt jag ska göra, vi hade möte halva förmiddan och sen så slutar jag, så jag tyckte nog att jag bara stressade, hmmm.... inte bra.

Men jag åkte hem till A en liten stund, hon blöd på en kopp kaffe och jag bjöd på skummraketer, men där fick jag, för inte visste väl jag att hon håller på att minskar ner sin vikt, så jag fick vackert ta hem dom till barnen, dom vart glada :)
Tack för kaffet A :) ( jag tar tre tåren en annan dag )

************

Imorgon blir det jobba av fast inte för än 17.30, så jag kan hålla på hemma. Kanske ska pyssla lite med mina kort, får se vad jag gör :)

************


Nä nu får jag sluta

Ha en bra kväll
Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Ah ... kort. Vad spännande. Synd att jag jobbar då du är ledig =(, för tänk vad kul det kunde ha blivit annars =)
Kramis

Uttan sa...

Tack för i dag!
Tur att jag kunde glädja barnen när jag inte äter "söttis"
Men tanken var ju god och det är ju det som räknas.
Kramar!