onsdag 16 september 2009

Hallojsan!

Jag skriver en lite rad nu, för i kväll jobbar jag till 21.30, så då har jag nog ingen lust, men det har jag nu:)

I dag har jag hunnit med väldigt mycket, jag har bäddat rent i alla 72 sängar, känns som det i alla fall, fast två barn har flyttat, hmm.....
Och jag tvättat alla sängkläder, städat badrum och gjort lite kort, men kom på att jag kunde inte hålla på så mycket med kort för jag har inga grejer hemma. Jag hade glömt bort att jag har ställt dom i sonens förråd, hmm, vad besviken jag vart, men jag gjorde tre kort på det jag hade.

Sen har jag rensat all svamp som min kära sambo har plockat och nu har jag på börjat maten och det blir kättfärs biffar i ugn med tratt kantareller på, till det basmat ris, sås och grönsaker.

Sen har jag faktiskt inte hunnit nå mera, det ända jag tänker göra nu då är att duscha innan jobbet, och äta förstås :)

Hoppas ni har det bra där ute

Många Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Mmm, vad god mat =)
Här blev det köttfärssås med spagetti. Ungarnas favorit.
Ha det gott
Kramis

Uttan sa...

Oj vad du varit duktig i dag!
Och J som plockat svamp.
Hoppas det gick bra med jobbet i kväll!
Kram!