fredag 25 september 2009


Hallojsan!

Oj,oj,oj nu har jag en del att berätta om :)

Först så var jag hos läkaren i torsdags och det gick jätte bra, för den här gången sa han att jag skulle få göra en magnetröntgen, skönt och hoppas att dom kan hjälpa mig så jag blir bättre, i alla fall slipper det onda så och kanske kan jobba utan detta problem.

Dotter S var med till läkaren och hon och jag tog oss en hel dag på stan.
Vi käkade mat på statsträdgården ( fläskfilè,strips,sås och en god sallad), till efterrätt åt vi en stor glass i glasskål, jätte gott, sen gick vi och handlade lite kläder och jag hämtade till och med ut ett par arbetsskor( äntligen) så nu behöver jag inte snubbla på sulan längre( såg nästan ut som han som serverar vin till grevinnan på nyårsafton).
Jag hittade en jätte fin topp till dotter E på rean som jag bara vart tvungen att köpa, även till mig med :)

Så idag har jag jobbat, hem och lagade lite kycklingfilè, strips, bearnaisesås och sallad, jätte gott.

Sen var vi iväg och tittade på en bil, en mercedesbenz, jätte fin och nu är den våran :)
Kul.

Och nu sitter jag här och skriver och jag tyckte att jag hade så mycket att berätta men det var inte så mycket, hmm...!

Och i morgon ska jag jobba hela dagen lång :) J och lilla D ska åka till Västerås och handla gympa skor åt henne, jag köpte nya innan skolavslutningen, och hon har vuxit ur dom redan, hon växer som ett ogräs :)

Nu har jag tömt mig på en massa och hoppas att alla har en skön fredag kväll.

Ha det
Kramar :)

2 kommentarer:

Uttan sa...

Grattis till nya bilen...Kul!
Ja då åker ni lite anonymt ett tag då!!!!!

Visst hade Du mycket trevligt att berätta mysiga dagar och god mat.
Hoppas det går bra att jobba i helgen.
Vi åker bort några dagar.....
Sköt om dej!
Kram!

Leila sa...

Hoppas att magnetröntgen ger dig och läkaren ett svar som ni kan göra något åt. Inte alls kul att ha ont =(
Så, ni har blivit med en ny bil. Grattis till den nya.
Vi kanske syns i helgen. Ha det gott
Kramis
Leila