måndag 14 september 2009


Hallojsan!

Så vart det åter en dag i dag, fast ganska tråkig. Idag har jag varit hemma från jobbet med skall värk, inte roligt, man kan ju faktiskt ha roligare, men, men nu var det så här idag.
Så idag har jag legat och inte gjort något alls. Jo, jag har hållt på med datorn också.

************

I går var dotter S och A hem med lilla D. Då hade jag gjort en äppel paj som vi fikade på, hmmm,jätte gott var det.
Det hade i alla fall gått bra i Sala när lilla D skulle sova. Skönt.

************


I morgon blir det väl att jobba av, jag brukar inte vara hemma något speciellt länge. Jag kan ju inte sitta still.
Men efter jobbet ska jag hem till A och prata lite strunt, tror jag?.......
(alltså det där prata strunt)

Annars blir det inget annat idag förutom att fortsätta att ta det lugn, det blir väl lite matlagning sen.

Ha det bra

vi hörs en annan dag

Kramar :)

1 kommentar:

Leila sa...

Att prata strunt är ju inte helt fel =)
Ha det gott och så kanske vi syns på jobbet
Kramis