måndag 7 september 2009

Hallojsan!
Nu var det ett litet tag sen,helgen har varit rätt så lugnt, har jobbat.
Idag är jag ledig(skönt).
Försöker att lösa våran fasta telefoni, det verkar som om det går trögt, det känns så konstigt att inte ha den. Vi har inte fått internet heller och nu sitter jag o pratar med dom,dom säger att jag ska ha fått ett kontrakt som jag inte har fått och måste skriva på det, så nu får jag vänta ett tag till och inte nog med det så hittar dom inte adressen. Och vi ska vara moderna och sen är det telia också,hmm.......
Jag får berätta mer sen
Ha en bra dag
Kramar

2 kommentarer:

Leila sa...

Hejsan
Kul att se dig ute igen =)
Håller tummarna för att du får igång vanliga telefonen och bredbandet.
Syns
Kram
Leila

Uttan sa...

Det är bara att ha tålamod.
Det tar den tid det tar ;)
Kram!