söndag 27 september 2009


Hallojsan!

Nu har jag jobbat färdigt, har jobbat helg :)

Idag vart det så roligt så jag fick skämmas lite. Jag satt och skulle beställa varor och drack förstås kaffe (som alltid). Har alla papper framför mig och glider med armen och kaffe koppen i handen och häller över det på mig, hmmm...ha,ha, varmt vart det men det ända jag tänkte på NEJ min tröja, den var ju inte svart precis, nä för det var VIT!, så här kan jag ju inte gå hela dan!!!, vad gör jag, min son N är där så han fick ta hand om kunderna, ja!.. hela jag var ju BRUN!.., men jag fick tag i J så han fick komma med både byxa o tröja, se så det kan gå. Men papprerna var ju inte heller så vita längre, dom vart också bruna även min kalender, hmmm, men det får jag leva med, det är ju snart slut på detta år, så då får jag en ny :)

I morgon är jag ledig, och min dotter S kommer o hälsar på en stund, hon brukar inte vara så långvarig, men i morgon har hon lovat lilla D att hon ska möta henne vid busshållplatsen.

Men det där med långvarig och inte långvarig, det får man nog vänja sig med.
Först så har man barnen så inpå, sen flyttar dom och man träffar dom knappt, det stämmer nog att man ska ta vara på den tiden när dom är små, för sen så flyr dom, för att komma åter igen. Men det kan ju dröja!

Men jag har ju sonen han brukar komma så gott som varje dag, fast vi är ju hund vakt så då måste han ju komma :) Men i morgon ska åka till Stockholm o jobba hela veckan lång, kul:)

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag får önska er en god kväll

Sköt om er
Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Ha det så kul imorgon och kom ihåg att koppla av. Det kan ju behövas.
Ses sen
Kramis
Leila

Stina sa...

Kram söta...:-)