tisdag 22 september 2009

Halojsan!
Idag har man jobbat sina fyra timmar (mindre roliga timmar), men det gick ju.
Jag bara längtar att få komma till läkaren på torsdag, hoppas att det kan bli en rätsida på nacken :)
Nu har jag garnera smörgåstårtor till födelsedagsbarnet P, han fyller inte jämnt men han ville bjuda på smörgåstårta, så nu är dom gjorda.
GRATTIS P, hoppas på en bra dag.
Och nu håller jag på och bråkar om vårat bredband som vi inte har fått. Jag sa upp mitt bredband i slutet på juli början på augusti på alltele och jag ville ha telia men nu helt plötslig så finns jag ingen stans, vad är det här, jag har aldrig varit med om sånt här problem, vi lever faktiskt på 2000- talet. Jag kan inte förstå att sånt här ska ta tid och ändå har jag blivit lova av telia att dom ska skicka en sån där mackapär, men inte fått nått,hmm.... snart ger jag upp!!!!...
Allt kan ibland vara pest o pina och himla jobbigt, men det kanske ska vara så.
Man lär sig så länge man lever hur människor är egentligen.
Jag trodde att ärlighet varade längst, eller?.......
Lär dig glämma och förlåta (det kanske är nått jag ska tänka på), men det är inte alltid lätt.
Nä, jag ska nog inte bry mig så mycket, jag skiter i vad som händer runt om kring mig, så får det bli.
Jag kan vara lika glad för det!
Ha en bra kväll
Kramar :)

4 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Mums så gott med smörgåstårta!

Hoppas att allt ordnar sig med bredbandet. Måste vara hemskt utan.


Kram
Flisan

Stina sa...

Sådant där är jobbigt för det tar en massa energi från en.
Kramis gumman

Leila sa...

Mmmm, kan tänka mig att smörgåstårtorna gick åt som smör i solsken =). De är ju så goda.
Hoppas tiden går fort tills du ska vara hos doktorn. Inte kul att ha ont och ändå måste vara trevlig.
vi ses
Kramis
Leila

Uttan sa...

Tråkigt att det ska krångla så.
Hoppas allt går bra hos doktorn och att Du orkar följa med på Torsdag kväll.
Kramar!