fredag 6 november 2009

Halloj!

Idag har det inte vart så muntert väder, men det har gått än då....jag har ju bara jobbat så det spelar ingen roll då.
Idag har jag garnerat en smörgåstårta för ovanlighetens skull och så här vart den

Jag tycker det är himla kul i alla fall :)

Sen kom min dotter S till mitt jobb så då gick vi tillsammans hem från jobbet. Jag går fram o tillbaka till jobbet nu för tiden, det gör så ont i nacken när jag ska cykla.
Ska på magnet röntgen i december, hoppas dom hittar nått som dom kan göra något åt:)

Nu ska jag sätta i gång med maten och idag blir det nöt kött och klyft potatis och sås, hoppas det blir gott :)

Ha en bra helg och sköt om er.

Kramar :)

1 kommentar:

Leila sa...

Ah, vad den ser god ut. Visst är det ett kul jobb =)
Maten ni ska äta är inte fel. Vi åt bakad potatis och det är också gott =)
Ha det gott
Kram