söndag 8 november 2009

Hej!

Idag jobbade jag en liten stund på förmiddan, skulle fixa frallor till 20 pers.

Sen hem o bakade en mjölkfri kaka, det är ju "fars dag" idag, så då hade dotter S bestämt att vi skulle äta middag hemma hos P (annars brukar jag stå för maten), men S tyckte väl att jag inte skulle behöva det :) Men jag gjorde en mjölkfri kladdkaka så dotter E fick också efter rätt.
Gott vart det. Grattis alla pappor idag!

***************

Det snöade lite i torsdags den 5/11, riktigt härligt, men det kunde ha fått legat kvar...
***************

Och här kommer det nån bild på Jill Johnson

Hon var ju i Valbo köpcentrum och sjöng från sin nya platta, jätte bra....
Det är mobil bilder, så det vart inte så bra, men får duga.

***************

Sen köpte vi ju en ny säng till lilla D förra helgen och den sover hon jätte skönt i.

Ni får inte titta på väggarna det ska tapetseras om, men Rom byggdes ju inte på en dag, så jag får vara glad att vi har kommit så här långt. J har lagt in klick golv i alla rum nu på övervåningen, och det måste jag erkänna att det trodde inte jag att han skulle göra före jul....hmmmm, ack vad jag bedrog mig :)
Men nu är det bara väggarna kvar.....

***************

Vi håller på att rensa överallt också, det är inte bara inomhus heller, det är utom hus också.

Tänk så mycket skit man kan samla på sig......hmm.......men det är rensat nästa överallt, men det mesta i alla fall.

***************

Ok, nu har denna dag gått, J ska snart åka och hämta dotter S i stan, vi har lilla D är sjuk och S var ledig så hon skulle kunna vara barnvakt åt henne medans vi jobbar, jag har tur att man har stora barn som ställer upp:) Tack S!

Hoppas ni har haft en trevlig helg, för det har jag haft. Helt underbar. Jag är "lycklig" jag!

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kramar



2 kommentarer:

Leila sa...

Visst är det härligt att ha en härlig helg. Och middag har du blivit bjuden på. Inte dumt alls.
Vi ses
Kram
Leila

Uttan sa...

Han e en händig man den där J.
Kul med nya golv.
Har ni nått kvar i huset?
Ser ut som det mesta åkt i kontainern....vi skulle nog också behöva rensa men jag har ju så svårt för att kasta nått.

Ha en bra Måndag!
Kram!