fredag 27 november 2009


Hej!

Idag har jag putsat fönster, strykigt gardiner och möblerat om i vardagsrummet (skönt)
nu är det gjort, nöjd vart jag också, men jag vill ha ett mindre vardagsrumsbord, så det är det första jag ska köpa när jag kommer till en stad :)

Ikväll har jag varit till jobbet ock fixa in för morron dagen(också skönt), då slipper jag stressa som en yr höna, behöver jag bara stressa som en liten kyckling ;)

I dag hade vi besök av skolsköterskan hemma hos oss. Eftersom lilla D är hemma och är sjuk så kom hon hemma till oss och gav henne svininfluensa sprutan och det gick ju bra.

Men jag får skriva mer i morron och visa lite bilder.
Ha en bra kväll och helg

Kramar :)

2 kommentarer:

Uttan sa...

Vad Du fixat idag och Marknad i morgon.
Få se om Vi kommer en sväng beror på läget...som Du vet.
Sköt om Dej och jobba inte ihjäl Dig!
Kram!

Leila sa...

Här slappas det. Orkar inte göra så mycket mera idag. Men kul var det
Kram
Leila