onsdag 11 november 2009

Tid!

Hej!

I går hann jag inte skriva något, tiden räckte inte till.
Men vi kalasade i all fall.
Lilla D som fyllde 7 år och svärsonen som fyllde 25 år, det var riktigt trevligt.

***************
Så när det vart kväller, så vart jag så trött och då vart det inte av att skriva.

På morgonen vaknade jag av stans migrän så jag tuppade av nästan, det gick inte att stå upp, så jag fick ha den liggande ställningen. Jag sov till kl. 11.00 och då hade det blivit bättre men skakig var jag.
Men jag gjorde i ordning mig så gick jag till jobbet o jobba en stund, av den anledningen så orkade jag inte så himla mycket i går kväll.
Det tråkiga så hade jag inte hunnit att städa heller, men det var ingen som sa nått annars har dom ju kunnat få städa åt mig:))) ( skämt)

***************

Idag börjar jag inte för än 11.30, så man får slappa lite på förmiddan och det kan vara skönt.
Men jag håller på att städa våran köks bänk som ser ut som en bergs topp, det skulle vara kul om man såg den någon gång.......men det är inte lätt, det brukar bara växa....


Ha en bra dag

Kramar :)

Inga kommentarer: