torsdag 5 november 2009

Tandläkaren!

Jag gillar inte att gå till tandläkaren, har alltid haft respekt för dom.
Jag har bara haft dåliga erfarenheter av dom, ända sen jag var liten.

Men nu har jag hittat en och hon kan nog lura mig en hel del :)

Idag när jag skulle gå till mitt jobb, så snöade det som bara den och blåste stormvindar, men tänk om den här snön kunde få stanna kvar nu.....ack vad man bedrog sig, det skulle ju bli regn o plus grader, hmm....

Hoppas allt är bra med er, ska gå o titta på tv en stund,
Ha det bra
Kramar:)

1 kommentar:

Leila sa...

Så bra att du hittat en sjysst tandläkare.
Blev också besviken när snön inte får ligga kvar. Det blir bara slask och det blir så smutsigt inne.
Men vi kan väl hoppas på snö till advent. Sen kan den gärna få ligga kvar tills efter sportlovet =)
Kram