måndag 23 november 2009

Promenad !

Hallojsan!

Nu var det ett tag sen.
Jag har jobbat mycket så det har inte blivit så mycket skriveri på bloggen.
Men nu så.

I helgen som har varit hade vi scraping i församlingsgården, jätte trevligt.
Och jag tog lite bilder på alla, som skapade en massa kort och hade verkligen fantasi.
Jag hoppas att det blir fler som hoppar på till nästa gång, det är kul att bara pyssla :)
Här håller dom på och verkställer kort.

Här visar Leila AnnaCarin hur man gör med en sorts fön (jag kommer inte ihåg vad det heter)

Har Sanna gjort.


Det här kortet är bara gjort utav skräp papper (sånt som man kastar). Det var en tjej som heter Kicki som gjorde det.
Detta gjorde Inger H.

Det var lite av all konstverk som gjordes i lördags. Jätte trevligt och kul.

***************

Lite kort som jag själv gör och ska sälja på julmarknaden.


************


************




************

*************


Här några Risgummor som jag gör också.



************

Det var litegrann som gjorts i kortväg.

Men i söndags hade vi kalas "Hello Kitty " kalas.


Det var kul.

Och just nu är lilla D sjuk, hon har fått 38 graders feber och ont i huvudet, inte roligt, men,men det går nog över.

Det var lite från Hammaren
Ha en bra kväll

Kramar :)




3 kommentarer:

Stina sa...

Vad roligt att få vara tillsammans med andra och pyssla.:-) kram

Ann sa...

Hej
Vad du är duktig, jättefina konstverk =) Kra Ann

Leila sa...

Visst hade vi kul i lördags =)
Men jag ser att du har varit flitig efter det.
Oj, vad fina kort du gjort.
Och risgummorna är sååå söta.
Hoppas lilla D mår bättre
Vi ses
Kram