onsdag 25 november 2009

Oj, oj, oj, ikväll är jag trött.....
Jag är inte van vid att börja jobba kl. 07.00, vilket jag gjorde idag, annars börjar jag 09.30 och då har man avnjutit lite kaffe på morgonen, men i morse vart det nästan raka vägen till jobbet.

Idag skulle jag göra 31 stycken julsmörgåsar, så därför fick jag börja tidigt, dom skulle vara klara till klockan 12.00, och det var dom :)

Det är kul att dekorera smörgåsar och.... allt möjligt...jag tycker om att testa på en massa nytt och jag vill lära mig mera, mycket mera.

Vilket regn väder det är just nu, det bara vräker ner, tråkigt, men, men man kan inte styra över väder gudarna, även om man skulle vilja.....

Hoppas allt är bra med er.

Kramar :)

2 kommentarer:

Stina sa...

De lät goda de där smörgåsarna.:-) Jaa, jag är också trött. Förfärligt alltså. När kommer solen?

Kramis Stina

Leila sa...

Det har inte varit många soltimmar denna månad. Bara ungefär 8 timmar. Så undra på att man är trött. Det borde vara snö som kommer istället för detta eviga regnande. Om inget annat så är det renare och ljusare.
Smörgåsarna såg så goda ut =) Det gjorde du bra =)
Vi ses
Kram