torsdag 26 november 2009

SNÖ !


lördag är det julmarknad i Västerfärnebo, jätte kul, men vart är snön!!!...
JAG VILL HA SNÖ!! Nu, men dom säger att det ska komma något vitt nästa vecka, hoppas det.....

Lilla D har varit hemma snart hela veckan från skolan, igår kräktes hon en gång, jag tror det är förkylningen som gör det, det blir för slemmigt i halsen. Hoppas hon är bra till på måndag. Dotter S har varit barnvakt, så vi har kunnat jobba ändå och imorgon är jag ledig och S ska jobba.
Tack för hjälpen, jag bjuder på mat i V-ås på måndag. Kram :)

Och jag håller på att tillverkar kort och risgummor till marknaden, det är mycket nu...,
men kul.

Ha en bra kväll

Kramar :)

1 kommentar:

Leila sa...

Tänk, jag ber så snällt varje kväll om att det ska komma snö. Men jag vet inte vad jag gör för fel, för det är ju regn som kommer ner =(
Vi ses på julmarknanden
Kram