måndag 30 november 2009

Hallojsan!

Vilken helg, pust, pust det var en pers, jag var så trött på lördags kvällen, jag somnade till och från i soffan( brukar inte göra det annars), lika så var det på söndagen.

Men julmarknaden gick jätte bra annars, men det var stressigt, men kul.
Mycket folk kom det och dotter E hade sålt jätte bra utav mina kort och risgummor, hon var jätte duktig, tack E, puss o kram ;)

Söndag morgon vaknade jag med migrän, inte alls kul när man ska jobba.
Jag fick lägga mig en stund till och sova, annars hade jag inte fixat att jobba, men jag var mör hela dagen lång, orkade inte anstränga mig :(

Men idag har jag städat hela kåken, skura golven igen, har en hund som löper dom håller ju inte tätt, då blir det att skura, tänk om vi skulle läcka så, hmm då fick man skura flera gånger om dan, med tanke på att vi var ett gäng tjejer hemma, det skulle bli ett riktigt blodbad, hmm det är tur att det finns skydd :)

Jag har även klätt våran ljuskrona idag med lite grön girlang, ska stoppa glitter i det när jag har köpt det. Men det får ni se sen.

Här är några av mina slantkort jag gjorde till julmarnaden

Dom såldes även, jätte kul när man kan få sälja lite slant kort.
Alla kort säljes med kuvert till.

Kul är det i alla fall när folk köper dom, man blir så glad att dom tycker det man har gjort är fint. Jag har väl haft lite dåligt själv förtroende, jag har aldrig trott på mig själv förut. För några år sedan skulle jag aldrig kunna sälja kort som jag gör idag, men man växer och blir stor nån gång, och då växer även själv förtroendet med en :)

Ha en bra kväll

Kramar

2 kommentarer:

Uttan sa...

Ja Du jag kan tänka mej att du var slut efter Lördagen.
Köpte några fina kort av Dej.
Du gör jätte fina kort.

Hoppas Du kan få någon dag ledig så Du får ta i gen Dej.
Skulle vara kul om Det passade att Du kom någon dag.

Ha det gott!
Kram!

Leila sa...

Klart folk gillar dina kort. De är ju både söta och snygga =)
Vi ses
Kram