måndag 16 november 2009

HEJ!

Idag måndag LEDIG, mmm vad skönt, har jobbat nästan hela helgen, min son N tog halva söndagen (skönt). Jag får en sån himla smärta i nacken när jag håller på för mycket och det gör j...ligt ont.

Idag ska jag väl pyssla lite med mina tomtar och slant kort och även göra lite nytta också i hemmet.

Skriva lite inbjudningskort till lilla D:s kompisar. Lilla D ska ha kalas på söndag (hon längtar).

Idag är det inte nå roligt väder, om det ändå kunde komma lite snö och lite kyla.

Tänk om det kunde komma lite snö till den 28/11, för då är det julmarknad i hela Västerfärnebo.
Alla är välkomna dit då. Själv jobbar man då på Cafet. Det är kul och jobba vid såna här tillfällen.
Jag brukar alltid hitta på något speciellt till till fika och speciella priser på det också. I år tänker vi nog ha julsmörgås och kaffe till ett bra pris :)
( tyckte bilden var fin)

Ha en bra dag

Kramar :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej mor:p jaså är de pyssel dag idag:p så du är ledig:P va skönt puss puss

Leila sa...

Blir så nyfiken på det du gjort =)
Visst ska vi ha snö snart, för annars blir det trist
Kram
Leila

Uttan sa...

Skönt med ledig dag.
Du får ta lite kort på korten Du gjort man blir ju nyfiken.
Ska Du sälja nått på marknaden i år?

Ha det gott!
Kram!