onsdag 11 mars 2009

God morgon!


Ja, det var länge sen 05.20 (alltså godmorgon) ringde gubbens klocka, nä den skulle ringa men den gjorde inte det, han vaknade före, men han är i alla fall så smart att han smyger runt i sovrummet ända tills man kommer i håg att man kanske ska packa med sängkläder, hmm.. vad gör man då, jo man öppnar garderobs dörren (dem låter) tittar bland sängkläderna, och under tiden så har man blivit klar vaken, så jag ligger och tittar på han och funderar om han ska bli färdig någon gång, till slut så går han ner till köket och eftersom en annan är klar vaken hör man precis allt, skafferiet gnisslar, golvet knakar och sen kommer dotter E in, för hon ska ju till skolan, hmmmm....till slut så går jag upp 5.45, det gick inte att somna till, och sen skulle jag ju vinka av gubben, han kommer inte hem förns i morgon, så vink,vink från en trött sambo :) Men det är inte varje dag man har ätit frukost före 6.30 på morgonen, och jag börjar inte förns 9.30, men,men det gick ju också bra. Hoppas gubben har det bra i Säfsen sen. Dom har hyrt skoter där uppe(jätte kul) som dom ska åka på( jag är inte avundsjuk) hmm.. jag tror nog att jag ljuger lite, det är klart att jag vill åka skoter. Hoppas i alla fall dom får det kul och att eleverna sköter sig också.

***********

Inte nog med det, så himla konstigt vi har 6 minusgrader och det snöar för ovanlighetens skull, hmm...jag är väl inte lika arg i dag men det är inte kul. Våren vart tog du vägen?...Jag längtar.
Ha en jätte bra dag idag, vi ses i kväll

Kramar :)

4 kommentarer:

Uttan sa...

Hej!Förkylningen är bättre..ge inte upp våren är snart här!Kram!

Anonym sa...

haha stackars mor :p jag låg och sov hörde ingenting:D

Hanna sa...

Hej Nina!
Tack för din kommentar hos mig!
Ja, nu får det räcka med snö tycker jag... så våren får komma nån gång :)

Ha d gott!
Kram Hanna

Leila sa...

Hejsan
Glömde ju säga tack för skjutsen. Fick så bråttom när jag hörde att det kom en bil.
Va, vill du ha vår????? Nu när vi fått mera snö =O
Skojade bara, för jag håller med, nu kan våren få komma så sakta.
*kramis*
Leila