lördag 14 mars 2009

Hallojsan !


Nu har jag fixat i ordning mig, för snart ska vi hem till A och L. Vi ska fira henne i efterskott.
Kul.
Därför skriver jag lite nu, men kanske senare också.

************

I dag har jag inte gjort så mycket, det har varit sååå tråkigt väder i dag. Det har snöat om vart annat, men det har töat på bra ändå.

************

I morgon kommer elektrikern, vad kul, nu får vi lyse under skåpen, jippi, jippi. Så sen är det bara tapetsering kvar, ja som sagt Rom byggdes ju inte på en dag, så jag får nog vänta lite med tapeter, vi har ju inte sett ut några heller och sen ska vi ha bröst panel också. Så det finns lite att göra.

Ha en lugn och skön lördags kväll

Kramar =)

1 kommentar:

LillaFlisan sa...

Ojsan!!

Ommöblerat på din fina blogg ser jag!

Supersnyggt!


Kram och tusen tack för rar kommentar...... (rodnar av allt oförtjänt beröm)

;-)

Flisan