måndag 2 mars 2009

Tjenixen!


I dag har man jobbat, efter 2 hela veckors ledighet så känner jag mig inte utvilad, men det kan ju bero på att jag inte har varit så pigg, men, men.... det blir nog bättre sen när våren kommer.

värmen känns och kvittrande fåglar hörs, så härligt och ljuvligt när man ser dom första tussilagon, hmm.... vad jag längtar nu.

Den 20/3 är det vårdagjämning och den 29/3 börjar sommartiden (ställer fram tiden), vi är på rätt väg, skönt.




************

I morgon ska jag till sjukgymnasten, hoppas han kan hjälpa mig och min nacke, den lever sitt eget liv tror jag, inte som jag vill i alla fall. Men man får inte ge upp :)

************

I dag har det åter slipats och spacklats på kåpan, i morgon kanske jag får måla (ivrig är jag).
Det ska bli så skönt när det är färdigt.

************

Nä nu ska jag försöka fånga in lilla D så hon får borsta sina tänder för i morgon är det tidigt igen.

Ha en bra kväll

Kramar =)




2 kommentarer:

Stina sa...

Det där med nacken låter inte så bra. Hoppas att du kan få må bättre med den.:-) Kram

Uttan sa...

Hej!
I dag är jag "het"...vi får höras närmare fredag.Kram!