söndag 8 mars 2009

Jag har blivit utmanad av Uttan hemma hos oss.


Utmaningen går ut på att skriva fem ogoda maträtter och skicka dem vidare till andra bloggare(fem) för att se ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.

Uttans Nej Tack!

1.Nötter-Jätte gott

2.Vattenkastanj-super gott till wok

3.Tunga-Har aldrig smakat

4.Bläckfisk-heller aldrig smakat

5.Brysselkål-så jätte gott


Så var det mina Nej Tack!
1. Sill-äter inte rå fisk

2.Lax-Äter helst inte, men kan smaka

3.Karrè- Kan inte med senor

4.Jansson-Går absolut inte äta

5.Ströming-Går ej in i mun

Jag utmanar Leila hos Allt Mellan Himmel och jord och Mammyo

Kramar =)



1 kommentar:

Martina Andersson sa...

Hej min vän! ja båda mina planer är helt fantastiska ! Jag hoppas ju självklart att jag en dag bara ska kunna leva på mitt kommande företag men det är ju en bit att vandra innan man vet om man kommer att lyckas men det kommer att bli spännande! Hoppas att du mår bra och att du njuter av veckan som kommit kram TIna