fredag 13 mars 2009

Godmorgon på er!

Ni funderar säkert hur det går med vadslagningen om att gå ner 10 kilo.
Jag måste få berätta att jag har gått ner 5 kilo även gubben med, men det är värre med P, han har gått upp och ner, men nu verkar det som om det går ner för honom, men sakta men säkert.
Men jag är glad att jag har lyckats så här långt, fast jag har haft godis frossa, jag bara älskar godis. Men man vet aldrig vilka det är som får bjuda på en god middag ute på en restaurang. Hoppas det blir mig, jag vill vinna.

*************

Nu på förmiddan ska jag till sjukgymnasten (skönt), efter det ska jag få simma lite i varmvatten bassängen och det ska bli jätte skönt. Jag kan tala om i kväll när jag har slutat jobba om allt verkligen var skönt.
Vi ses.

Ha en bra dag =)

Kramar

1 kommentar:

Leila sa...

Vad kul med viktminskningen. Jag har också lyckats få ner några kilon. Fast jag jobbar ju inte så hårt för det. Ska hålla tummarna att det blir du som får bli bjuden på mat.
Jag har inte lyckats hålla mig ifrån förskylningen. Ligger nu i sängen, men kan inte låte bli att surfa. Vad ska man annars hitta på???
Det är bara att säga till om kaffe. Apelsinsnittarna var verkligen goda. De ska jag göra om någon gång.
Kram