söndag 15 mars 2009

Hejsan !


I dag har man jobbat ett pass, fick garnera en smörgåstårta och lägga ihop en. Det var bara åtta bitars så det är ju inget krångligt, så här vart den.
Lite dålig bild, men det får duga.

************

Och jag fick ju missa +10 grader varm i solen, jag fick ju bara se ut genom fönstret eftersom jag jobbade, men i morgon är jag ledig och alla kunder som kom in på cafèt sa att solen skulle skina i morgon med, så vem är gladast då, jo lilla jag :)

************

Ja, just nu håller jag på och nattar lilla D, och det ska nog inte vara så svårt för hon har varit ute hela dagen lång, så hon bör nog somna riktigt snabbt i kväll.

************

Annars har jag inte gjort så mycket, eller jag har inte hunnit, men snart ska jag gå ner och titta en stund på tv.

Ha en bra kväll ;)

Kramar



2 kommentarer:

Himlarum sa...

Hej Nina!

Tack för visiten!
Roligt att du tycker om väskan. Den kostar 895 kr.

Nu ska jag kika runt på din blogg!
Stor kram
Ann-Helen

Levindas Värld sa...

Hej!

Ja du har helt rätt, man ska verkligen ta sig tiden att njuta med dem man håller kär. Och jag är så glad för att jag verkligen har sån fin kontakt med min familj, vi umgås mkt och det glädjer mig :)

Idag sken även solen här hos mig, jag opch mamma var ute på en härlig solskenspromenad och vi gick omkring med leende läppar hela vägen och sa "åh va underbart" flera ggr om...hihi! Idag infann sig den första vårkänslan totalt! Jag och mamma passade till och med på att avnjuta en varsin glass i pausen på promenaden. Med andra ord en helt fantastiskt vårdag!! Hoppas du får avnjuta en sån imorgon :)

Ha det gott!!