tisdag 10 mars 2009

HEJ !

I dag har det varit jobba nästan hela dagen, men jag tyckte det inte var så roligt på jobbet på morgonen.
Jag kan inte förstå varför man ska gnälla över andras ungar och allra helst när dom har flyttat hem ifrån och dom är vuxna och kan ta ansvar över sig själva och sina handlingar, har man inget annat att göra än att gnälla, varför inte prata med personen i fråga på en gång, eller är det brist på någonting?........hmm..
Sånt är lite jobbigt tycker jag= (

*************

Jag kan ju fortsätta att gnälla lite till, vem FAN har beställt detta väder, NU VILL JAG ATT VÅREN SKA KOMMA, det har snöat konstant idag, skiiit tråkigt.

I Skåne blommar krokusen har jag fått höra av min kära syster, ORÄTTVIST. Men, men vi får väl vår någon gång, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, är det inte så?....

************

Lilla D är väl för go liten sjukling, idag när jag har jobbat så har lilla D och stora syster F pysslat.
Dom har dekorerat en pärm åt mig och lilla D har ritat och klippt och så står det på pärmen "Jag älskar dig mamma" och "du är söt". Och sen säger hon att jag ska sätta in hennes teckningar jag får av henne och tänka på henne när jag tittar i pärmen. Det var ju bara för gulligt.
Det finns nått positivt idag i all fall, det är inte bara negativt :)




*************

Nä nu ska jag gå och vara lite social med gubben, han tänker smita i väg i morgon. Han ska åka med sina elever till Säfsen, så ska dom stanna där en natt, så här hemma ska katterna dansa på bordet, ha,ha (skoj), nä men vi ska beställa pizza till middag i morgon, det blir lite speciellt för barnens skull om inte annat ganska så mysigt, lilla D tycker att det ska bli kul i alla fall.

Ni får ha en bra fortsatt kväll och sköt om er alli hopa.
Kramar :)


1 kommentar:

Stina sa...

Ja, fy bubblan för detta väder. Inte har då jag beställt det. Jag försöker mota bort all snö varendaste dag. Men det kommer bara MER!
Kramis