torsdag 12 mars 2009

Hejsan!

I dag har man jobbat halva dan, jag slutade 12.30, jag tycker det är så kul att dekorera smörgåsar av alla de slag, fantasin bara växer och växer hela tiden. Drömmen är att ha ett eget litet fik, men den drömmen ligger långt, långt borta, men det skulle vara kul. Drömmar måste man ha.

************

Det var så roligt när gubben kom hem i från Säfsen, lilla D hon vart så glad, hon kom springandes och säger, å,vad jag har saknat dig pappa och då ställer han ner väskan och hon frågar honom om väskan har haft det bra, ha,ha, =) ja väskan har haft det jätte bra säger han och hon fick öppna den och där låg det en låtande häst, då vart hon glad =)

************

Gubben och jag var på en 1 timmes promenad här på kvällen, jätte skönt(med vovvarn).
Men i alla fall så pratade vi om vännen A, om jag har hört nått om att fira henne i efterskott(jag har varit sjuk och hon har varit sjuk)medans vi pratade om henne så måste hon ha känt på sig det för då skickar hon medelande skriver så här:ring mig om du har tid, så jag ringer henne på mobilen. Så nu ska vi få fira henne på lördag, det ska bli trevligt. Det var så länge sen vi sågs, så det ska bli trevlig träffas. Vi ses A, kram på dig =)

************

Ha en bra kväll
Kramar =)

1 kommentar:

Willewira sa...

Hej där!

Två själar en tanke... sånt är mysigt!

Kul att fira dem man tycker om...

Vilken söt liten tjej... som visste att pappa gömde något spännande i väskan. ;)

Ha en skön kväll!
Kram
Willewira