torsdag 26 mars 2009

Hallojsan!

Jag kommer inte ha någon dator pga flytt, men dom säger att den kommer att kopplas in om 18 arbetsdagar. Konstigt tycker jag, jag trodde nog att dom har datorer som fixar sånt på ett par minuter, men,men, när telefonen är inkopplad så ska jag ringa dit igen och fråga om vi inte lever på 2000- talet.

Men jag kommer i alla fall åter, men kommer inte att heta Hemma på Hammarn, får se vad jag hittar på, men får jag chansen att låna en dator någonstans så gör jag det. Så jag kommer i alla fall åter igen. Jag kanske kan smyg titta på jobbet, när det inte är några kunder, om det går?......
Jag har saknat er i alla fall, det är så kul att titta runt på alla bloggar och skratta åt dom roliga tex." hemma på landet", sen är alla bloggar så himla fina.Ja, jag saknar er i alla fall. ;)

Jag har varit in till er varje dag och tittat när jag har nattat lilla D, och jag måste få tacka för kommentarerna jag har fått. Tack,tack :)

Ha det bra så länge
Kramar :)

9 kommentarer:

Mammyo sa...

hmm nu hänger jag inte med =) hmm vad har hänt ???

kram

Leila sa...

Hejsan
Ok, då får jag vänta på din nästa blogg.
Hoppas allt ordnar sig.
Kram, Leila

Anonym sa...

Hej!
Kolla gärna in min blogg om du är intresserad av illustrationer, shopping och liknande!

Ha en bra helg!

Pappa B sa...

Morrn!
Du har en fin blogg och nu undrar jag varför du aldrig hälsar på hos mig?
pappa B

Ann sa...

Hej vännen!
Här kommer en styrke kram.
Kram från FinnboAnn

*~Miss Attitude~* sa...

HAHa det är så sant, att det ska ta sån lång tid, helt sjukt. Lever vi på 2000-talet.. den va bra!

Lycka till med samtalet.
Du får se till att slänga in ett blogg inlägg på lunchen tex, då stör det inte din arbetstid. =)

carolina sa...

Vilken fin blogg du har, mycket intressant läsning. Kommer titta in fler gånger. Kom gärna in och kika hos mig.Kram...=)

Pappa B sa...

Här var det redan påskpyntat? Kul blogg med fina bilder. Kikade in som hastoigast och kommer nog tillbaka om jag får
pappa B

Martina Andersson sa...

Hej min Vän!

Vill bara önska dig en skön påsk helg massor av kramar Tina