måndag 16 mars 2009

Hallojsan!





Jag sa ju i morse att jag skulle titta på fönstren, men jag gjorde inte det, inspirationen försvann, puts väck, helt borta, vart den tog vägen vet jag ej........, men borta är den.

Men jag gjorde lite ris gummor och slant kort i stället.


Korten är halvfärdiga texten måste torka.************

Sen var det dax att göra mat åt familjen och i dag vart det hem gjord pyttipanna och stekt ägg, det gick ju hem hos dom och gott vart det också.

************

Efter det tog jag en lång promenad på1 timme med hundarna och det var jätte skönt och dom var jätte duktiga att inte dra. Dom har en viss förmåga att göra det ibland. I dag var dom jätte duktiga :)

************
I morgon ska det bli jobba av igen, men först ska jag till skolan till lilla D för hon ska ta spruta i morgon eller alla barnen ska göra det. Hon ville att jag ska vara med.
Och stora syster E följer också med för hon praktiserar hos oss på Cafèt, så vi ska gå dit sen när vi är färdiga hos skolsyster. Hoppas det går bra.

************

Nu tror jag att lilla D har somnat, så nu kan jag gå och duscha av mig, så kanske man ser något så när vettig ut i morgon.

Ha en bra kväll

Kramar ;)

1 kommentar:

Willewira sa...

Det finns fler som har problem med inspirationen, eller rättare sagt att komma igång.
Har massor att göra, men jag kommer inte igång.
Hur gör man???

Du fick ju lite gjort i alla fall. :)

Ha en skön kväll!
Kram
Willewira