fredag 6 mars 2009

Hundbesök!

I dag slutade jag tidigare för jag skulle till sjukgymnasten.
Jag tycker redan att det känns bättre i nacken, jag hoppas verkligen att det kommer att göra nytta det han gör.

************

I dag hade Diesel och Freja besök av Rex, han är en jätte fin rottis, fast Freja vill bara vakta Diesel så Rex och Diesel får leka själva och det går jätte bra. Här en bild på dom
Det här är Rex
Här är båda, men det är inte lätt att ta kort på dom.

************

I kväll har vi varit hos våra grannar J och A och fika, lilla D fick åka tidigare leka med deras jänta T och det var riktigt trevlig. Tack för i kväll, vi får göra om det nån gång.

************


Nä nu ska jag ta och göra i ordning mig för kvällen, det har varit en lång dag så nu börjar det kännas i ögonen, hoppas dom stora tjejerna kommer hem något så när tidigt, dom har åkt i väg med några grabbar till V- ås och käka mc-donald och det kan ju bli sen.

God natt och ha en fortsatt trevlig kväll
Kramar =)

2 kommentarer:

Leila sa...

Hejsan
Visst kan jag berätta hur jag gjort för att få det som jag nu har på bloggen. Bakgrunden har jag inte gjort själv. Ska göra en sen. Men jag lyckades att få 3 kolumner, och det är jag glad över. Bakgrunden är en färdig som jag hämtat. Kolla längst upp till vänster på min blogg så ligger en länk till den sidan. Kolla där, de har jättemånga olika layouter.
kramis
Leila

Anonym sa...

Tack själva, ursäkta att jag försvann i väg på "disco" en sväng Kram Ann