tisdag 17 mars 2009

Go`kväll !

Så har man jobbat idag, lagt i hop två stycken smörgåstårtor och en glutenfri smörgåstårtsbit, i morgon blir det garnering av dom. Kul :)

************

Och just nu är det nattning av lilla D.
Hon var jätte duktig idag hos läkaren(sprutan), nu för tiden så får dom välja på alla möjliga godisar, stora som små och även frukt också, men det är ju godiset som går först. sen får dom ett klistermärke också. Duktig var hon.

************

Och fantasi lös var jag i dag när det gällde mat, det blev tråkiga spagettin och köttfärssås med taco krydda i, det var ju gott men så tråkigt, jag tror jag är i en tråk period just nu, inget är bra, less på allt, vet inte vad det är, men det går väl också över, kanske tills jag gifter mig, men det är ingen som vill ha oss, så det blir som det blir, (vi brukar skämta så). det går lika bra ändå.

************

I morgon kväll ska jag till sjukgymnasten, hoppas det hjälper nacken, det har svidit och gjort ont i den sen sist han masserade, det känns inte normalt, men han vet säkert bäst. Man får väl en sån där gam nacke. ( skämt)
Nähä nu ska jag gå och kika lite på tv igen
Ha en bra kväll

Kramar ;)

4 kommentarer:

Uttan sa...

JA jag blev mycket piggare när jag gift mej:) bestämm bara datum så kommer vi som vittnen förresten vi kan ordana ett datum också så kan ni ju komma.Vi kan ta spagetti och köttfärssås till bröloppsmiddagen.....;)Kram!

LillaFlisan sa...

Hoppas att du mår bättre snart!!

Kram

Flisan

Levindas Värld sa...

Hej!

Ja en läs & myshörna behöver vi nog allihopa, jag är så glad att jag äntligen fått min :)

Hoppas du blir bra i nacken efter sjukgymnastbesöket :)

Kramis!!

Anonym sa...

Hej!

Kikar in här första gången!
Vilken trevlig blogg!
Riktigt fint kök ni har!