måndag 9 mars 2009

Tog en liten bild på pelargon som blommar i köksfönstret.
Idag har det varit långtråkigt, lilla D har fått feber nu, 38,2 grader hon gnäller hela tiden, det är inte så roligt för henne, och när hon blir snorig så får hon ett sånt tryck i öronen så då gör det ännu ondare, då är inte heller så lätt. Hoppas du får sova i natt gumman.

************

Dotter S ska vara barnvakt i morgon när jag jobbar, det är tur att man inte jobbar så långt borta, om det är något så är man hemma på 5-10 minuter.

************

************

Nä nu ska jag gå och duscha och sen titta på city akuten, men ikväll skulle jag även vilja titta på spårlöst försvunnen men båda programmen börjar 21.00 så jag måste helt enkelt välja, så är det.

Ha en bra kväll
Kramar








1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig :)

Lycka till!!!