lördag 7 mars 2009

HALLOJSAN !

Nu har ännu än dag gått, idag har vi varit lite sega, men vi var i väg till Hedåker och tittade på lite tyger, gubbens farbror och hans fästmö är där och säljer jätte fina tyger. Dom hade tydligen jätte mycket folk där i dag och dom ska vara där i morgon också, dom är i Hedåkers lokalen. Värt att åka och titta.

************

Sen var vi i väg till Avesta handla in lite mat och var till Picka Boo köpte lite godis till kottarna.

************

Sen bjöd vi över P på middag och han har precis åkt och det vart Kyckling, basmat ris, sallad och egna vitlöks baguetter.
Kycklingen hade jag lagt i en marinad gjord på chilesås, olja, curry,salt, peppar och lite vatten sen läggs den in i ugnen tills den är färdig då häller jag på grädde och i det här fallet mildas 4%.
Jätte gott.
Och nu är det bara kväller och i morgon ska jag jobba.
Väntar bara på att melodifestivalen ska börja, får se hur det går för allihopa, om man orkar hålla sig vaken, hmm..., det är inte lätt.

************

Ha en bra lördag kväll
Kramar =)

2 kommentarer:

Uttan sa...

Hej Jag lämnade visst kommentaren till dej på min sida....snacka om slut i roten!!!!!!!Kram!

Leila sa...

Hej.
Aha .. du har fått till det med bakgrunden. Det var lätt eller hur? Snyggt blev det också.
Kramis
Leila