tisdag 3 mars 2009

Halloj!


Pressad kloss!

I dag var jag till sjukgymnasten, oj så skönt det är när han drar med ca 1 kilo i nacken, det känns som om jag är som en pressad kloss av något slag (kompakt), men det känns mycket lättare för stunden, nu ska jag inte dit för än på fredag.

************

I dag har det slipats på kåpan en sista gång, så nu är det städning och målning, och nästa vecka kommer våran kompis T och kopplar in lite nya el uttag och lampor. Köket blir som nytt snart :)
Tack P för all hjälp vi fått =)


************

I går fick jag reda på en tråkig sak, fast egentligen inte tråkig, men ändå tråkigt, min arbets kamrat R ska sluta och börja på ett nytt jobb som ger honom mer klirr i kassan, och då tänker han även flytta, så det blir lite tråkigt, men ändå bra för honom. Så alla på jobbet fick väl en smärre chock när han sa upp sig i dag, men jag önskar honom LYCKA TILL R :) med det nya jobbet sen. Men jag kan ju inte retas med han sen, men jag får göra det med min arbetskamrat K, eller hur K :).... eller vi får retas med varandra......Jag har en viss förmåga att inte vara så jätte allvarlig jämnt, det kan bli mycket tok, så är det.
************

Och nu har lilla D somnat medans jag har skrivit, hon var så på dåligt humör idag, jag sa åt henne att vi ska gå och borsta tänderna då säger hon,
-du behöver inte bry dig, jag ska va uppe hela natten,
-ja, ja säger jag, det blir nog bra sen, sen när hon ska sova då kommer hon på sig själv att det var dumt sagt, och det ska förlåtas och förlåtas flera gånger, men sover hon i alla fall. Det har varit en lång dag för henne, hon sov dåligt i natt också.

************

I dag hade jag dålig fantasi när det gällde maten, det vart fiskpinnar, potatis, dill sås och sallad.
Vi brukar inte äta fiskpinnar annars men i dag fanns det ingen fantasi så det vart så, alla åt utav det i alla fall.

Ha en bra kväll

Kramar ;)

1 kommentar:

Leamarlené sa...

Å vad kul att du vill vara med i min utlottning. Önskar dig lycka till!

Kram, Marlené