torsdag 5 mars 2009

Kväller!






Hallojsan!
Nu sitter jag här igen, som sagt nattar lilla D, men hon har redan somnat. Gubben och dotter S är i sala på en kurs för att övningsköra. Det är dom tiderna nu. Hoppas det går bra för dom.

************

Det vart en stressig dag igen på jobbet, men jag gjorde den där smörgåstårtan och den vart så här:

Nu har inte jag sån jätte bra kamera, men den ser ut så här och på den är: ost, skinka, ägg och räkor. Jag ser nu att vindruvan är på väg att smita (den i mitten).

Nu ska jag gå ner och släppa ut vovvarna, Freja sitter och piper just nu och står med bena i kors :)
Ha en bra kväll

Kramar

2 kommentarer:

Uttan sa...

Ja..jag väntar på vårvärmen det är lite kallt att sitta ute nu.
Verkligen roligt att Du fått så fint i "ditt kök"!Kram!

Leila sa...

Oj, vad snyggt det blev i köket. Sånt kök skulle jag vilja ha (japp, jag är avundsjuk).
Tårtan ser god ut. Ska hämta min utmaning så jag kan ta den till min blogg.
Ha det
*kramis*