fredag 13 februari 2009

Bakelser !!

I dag var jag hem till min vän Uttan, gjorde mig till och köpte 3 styckna bakelser med fina hjärtan på, vi börjar att fika och smaska men då utbrast Uttan, det är nötter i oj, sa jag tänkte inte alls på det, jag hade förträngt att hon inte tål nötter, så då fick bara hennes man L och jag smaska själva på dom jätte goa bakelserna och lilla Uttan tittade på, ucsh vad jag skäms för det, för jag visste ju att hon är allergisk mot nötter, men det fanns nog en som vart glad för det, L han fick ju 2 bakelser =) men jag ska inte göra om samma misstag igen.

********************
Men så är Uttan såå gullig, jag fick ett hjärta som hon har sytt (jätte fint). Tack Uttan, den hänger i vardags rummet.

Förutom att jag har jobbat idag så har jag inte gjort så mycket. När jag åkte i från Uttan så åkte vi till grannbyns Ica butik och skulle inhandla lite grejer till taco. Vem springer vi på, jo min gubbe som är i full färd att köpa fina blommor till mig, det gick ju inte att smyga för honom heller
och det roligaste var att 2 av hans arbetskamrater gjorde lika dant, så när jag kommer in så börjar jag att as garva, dom såg så dumma ut, till och med kassörskan skrattade. Kul var det.
Här är dom vackra rosorna jag fick.

**********************

Men nu är jag ledig i 2 hela veckor(skönt).
Nästa fredag åker vi till Skåne, till min låtsas stora syster C och hennes man J, dom har 2 tonåringar M och V, det ska bli kul och se dom igen, det var så länge sedan nu.

Idag gjorde jag smörgås tårta på jobbet, en ost och skinka som en kund hade beställt.
Jag tog ett kort på den. Jag tänkte på bloggen, det kunde vara kul att visa.

Det vart väl inte så bra bilder men det får duga.

**********************'
I morgon är det alla hjärtans dag, då får tänka på alla nära och kära, det gör jag.
Jag önskar alla en god all hjärtans dag. Kramar
Ha en bra kväll =)

1 kommentar:

Pixi sa...

Ohh vad fin den blev ,klart du ska visa den!! Lycka till i tävlingen !=)